Saturday, April 21, 2007

Interview: DJ Alex, dečko koji obećava


- Oduvijek sam se interesovao za elektroniku, muzičku opremu, računare i muziku naravno... U početku je to bio hiphop tamo neke 93-94, ali ubrzo poslije opsjednutosti hip hop-om počeo sam da slušam house. Prve house mixeve sam dobio na kasatema od DJ Pacco-a (Rijeka, CRO) i od svih žanrova u elektonskoj muzici nekako mi i danas house najviše odgovara. - Tada je to bio nekakav disco house, kasnije deep, a sad minimal-electro house - kaže mlada nada domaće elektronske scene, DJ Alex, koga smo do sada imali priliku da vidimo i čujemo u „Music Hall-u“ i clubu „Cat“, najčešće uz „Urban beat“ dvojac

Na prvi party je, prisjeća se, otišao ’99 ili 2000. godine.

- Već na tim prvim žurkama sam, gledajuci druge DJ-eve kako rade znao da definitivno želim da se bavim tim poslom. Da i ja dovedem ljude u totalnu euforiju, da plešu, skaču, uživaju u muzici koju ja odaberem. Moj prvi dodir sa DJ-ingom je bio negdje 2003., kroz Traktor DJ studio, a prvi ozbiljniji dodir sa poslom DJ-a je negdje krajem 2005. godine, kada sam krenuo u DJ školu koju je vodio Siniša Tamamović. Odmah poslije škole sam nabavio svoje prve gramofone i vinyle – ističe.

Alex preferira uglavnom minimal electro house, a ponosan je što je radio zajedno sa Markom Nastićem i Valentinom Kanzyanijem, a za ove žurke (obe u Hall-u), kaže da su mu najdraže do sada.

Velika podrška u radu su mu Siniša i Mladen, kao i Pacco, a u muzičkom smislu fasciniraju ga Stephan Bodzin, Alexander Koninig, Marko Nastic, Dejan Milicevic, John Dahlback, Alexander Kowalski, Oliver Huntemann, Booka Shade, Thomas Schumacher, Guy Gerber, John Tejada, Steve Bug, Tiga, Tiefschwarz, Mark Romboy, Phonique...

Kada je domaća scena u pitanju, Alex kaže:

- Mislim da na nasoj sceni definitivno fali vise desavanja, žurki ali i ljudi koji će slušati elektronsku muziku. Mislim da su partiji u BL veoma kvalitetni, (a pod kvalitetom mislim prvenstveno muziku), samo se previše rijetko dešavaju, a i kad ih ima, nema puno ljudi koji će doći... Jednostavno živimo na takvom mjestu gdje je turbo folk zakon, i to je veoma teško promjeniti.

U budućnosti planira što više nastupati i napredovati na sceni, a u malo daljoj budućnosti se nada da će da počne da izdavaje svoje „stvari“.

- Za sada se produkcijom bavim amaterski i jos uvijek učim – ističe.

Za opremu i ploče se snalazi uglavnom na internetu, koji su najbolji i (kod nas jedini) put i način. Za oko mjesec dana imaćemo priliku da čujemo i njegov prvi promo mix, kada će rezultati njegovog dosadašnjeg rada biti dostupni široj publici...

No comments: