Sunday, May 14, 2006

Birthday party with Marko Nastic @ "Music Hall" Banja Luka


Neponovljiv, nepredvidiv, sjajan, jedinstven... Eto tako su Banjalucani, ali i partijaneri iz drugih gradova ocijenili Marka Nastica, koji je u petak, 12. maja gostovao u klubu "Music Hall", na rodjendanskoj zurci DJ-a Mladena Tomica iz "Urban beat" asocijacije...

Ipak, krenimo od pocetka... Podgrijane "shokata votkom" (domaci recept hedoniste Mirjane) upadamo u "Hall" nesto malo prije ponoci. Poslije rutinske procedure oko karata, pretresa torbi, cupkamo u basti sagorijevajuci od zelje da uletimo ravno u bas koji grmi ispod zemlje... I kad konacno udjemo, za dekovima nas docekuje mladjahni i perspektivni Alex (Digital crew, Banja Luka) i divno pun klub nabrijanih, veselih patijanera... Sto domacih, sto par Dobojlija, povelik broj Zagrepcana, i ljudi iz okoline BL.

Poslije Alexa, za gramofonima je Sinisa Tamamovic, i inace dobar, ali ovaj put jaci, bolji, snazniji... Malo sam se uplasila kolektivnog spontanog samosagorijevanja, ali nije se, na srecu, desilo nista katastrofalno. Samo smo skakali i plesali i skakali i plesali i tako u krug. Oko pola dva, na stage-u se pojavio Markan, nasmijan, raspolozen, trljajuci ruke i jedva cekajuci da se prihvati posla. Svi smo se zgurali ispred njega, urlajuci, pruzajuci ruke, skacuci... U drugacijim okolnostima bi mi to zasmetalo, ali ovako mi je bilo svejedno. I onda je krenulo... Narednih dva sata je meni proslo kao u magnovenju, znam samo da sam svuda oko sebe sretala nasmijana i srecna lica, iz zvucnika je grmilo, sijevalo... Techno. Moja prva ozbiljna ljubav. U svom najdivnijem obliku. Najbolje iz proslosti u srecnoj simbiozi sa futuristickim finesama. Ma, perfektno. Funky. Preseksi. Brrrrrrr.

Poslije Marka, zadatak da nas zabavi do kraja dobio je slavljenik Tomic, koji se pokazao dostojan izazova. Do pet sati ujutro nikome nije palo na pamet da ode. O, brate... Bockanje u nogama i blaga distrofija misica dva dana poslije najbolje govore o tome kako nam je bilo. I, da, poslije mnooogo vremena, kuci smo dosli kad je vec svanulo. Bilo i ponovilo se. Mnogo puta jos...
Zurka je, znaci, bila odlicna. A znate kako znam? Znam zato sto sam u jednom momentu pomislila kako uopste nije bitno sto sam pala vozacki drugi put, ili sto imam grozne fleke po rukama od kreme za samotamnjenje. Bas me briga... Sutra je bila neradna subota, a ja za devet dana idem u Spaniju. I na Exit. I gdje ces bolje? Huh... Slike pogledajte na http://www.druzi.se/index.php?main=pics_index&event_id=4201&block_id=0 Napravio Misho :)

No comments: