Thursday, February 14, 2008

John Aquaviva: Lijepo je biti ja


Za nekoliko dana u sarajevskom Domu mladih čućemo i vidjeti Johna Aquavivu, čovjeka koji je još od kasnih sedamdesetih stalno na putu iz jednog kluba u drugi, s jedne žurke na drugu, s kraja na kraj svijeta... Nesmanjenom brzinom „praši“ već nekoliko decenija, a bolji, vedriji i jači nego ikad stiže i u Sarajevo. Evo šta nam je osnivač Beatporta i najbolji drug i „kinda brother“ Richija Howtina rekao u brifing intervjuu povodom ove žurke... - Svi jedva čekamo tvoj set u Sarajevu, i koliko se sjećam, ovo je prvi put da dolaziš u BiH uopšte?

- Da, moj prvi put u Bosni! Zaista se veselim toj žurci! Dobio sam zaista mnogo poruka od ljudi koji su čuli da dolazim, pa mislim da će nam svima biti sjajno.

- Prije nego što si prihvatio poziv da dodjes, jesi li dva puta razmislio? Pitam zbog predrasuda, rata i svih čudnih i pogrešnih stvari koje se o BiH daju čuti na svjetskim vijestima?

- Poznajem mnogo ljudi iz tog dijela svijeta, pa sam otprilike znao šta mogu da očekujem – veliku gostoljubivost i pozitivnu energiju. To je sve.

- Hoćemo li te vidjeti u Beatport majici?

- (Smijeh) Nisam siguran, ali vi možete biti sigurni da jednu takvu majicu uvijek imam pri ruci.

- Bio si clubber mnogo prije nego što si se počeo baviti DJ-ingom. Nakon svih ovih godina, da li i dalje ponekad odeš na party kao posjetilac i plešeš s ljudima? Ili je to nešto što više ne možeš da radiš?

- To je nešto što zaista rijetko radim u posljednje vrijeme... Ali svirati za ljude, natjerati ih da se plešu i da se zabavljaju mi je dovoljna satisfakcija, s druge strane. Ali, i dalje se sjajno provodim. Baš sam skoro bio U Torontu i Bogoti... te dvije žurke su mi zaista bile vrhunske!

- Umoriš li se nekad od onog što radiš? Čula sam i pročitala sve o tvom entuzijazmu i istinskoj ljubavi prema muzici, ali da li se nekad osjećaš... zasićeno? I šta radiš u takvim momentima?

- Ne, nikad se nisam umorio od muzike, ali putovanja su već druga priča. Doći u Sarajevo i vratiti se nazad je ubitačno, ali to je cijena koju moraš da platiš. Hranim se energijom ljudi koji dodju na žurku, pa nema problema ;)

- Šta je najgore i najbolje u činjenici da si ono što jesi – John Aquaviva?

- Zaista pokušavam da izbjegnem ekstreme. Jednostavno, lijepo je biti ja. Ne spektakularno, ali ne i loše. Postoji, ipak, jedna stvar. Moja supruga i ja često razgovaramo o tome kako je sjajno što možemo otići u dobar restoran i naručiti šta god da nam se jede u tom momentu, bez da se brinemo o cijeni. Muzika je bila veoma dobra prema meni, pa i ja pokušavam da budem dobar sa svim što je u vezi s muzikom.

- S obzirom na to da mnogo putuješ, kaži nam koja je najveća razlika izmedju muzike i partija u kanadi i Americi i Evropi s druge strane.

- Evropska klupska kultura je najbolja. Duga priča...

- Koje je najčudnije mjesto u kom si nastupao?

- Nastupao sam više hiljada puta, na najčudnijim mjestima... Na primjer u avionu, u toku leta, gdje smo improvizovali i plesni podijum, pa u atomskom skloništu koje se nalazi ispod zemlje i ispod planine (?!)... U bazenu, gdje su mi svi prskali vodu po pločama... Ma, svirao sam skoro pa svugdje gdje možeš zamisliti ili sanjati da bude žurka

- Šta misliš, kakva će muzika biti za desetak godina? Hoće li vinil izumrijeti?

- Mislim da će vinil biti raritet... Rijedak i poseban, kao umjetnost. A budućnost distribucije muzike je digitalizacija i ne mislim da će se tu išta mijenjati.

- Stalno spominješ mladje i perspektivne Dj-eve, podržavaš ih i promovišeš, pa nam reci, koga posebno pažljivo da pratimo?

- Mnogo ih je... Ali, evo, izdvojiću Oliviera Giacomotta iz Francuske i DJ-a Rema iz Milana. Oni su mi omiljeni mladi DJ-evi.

- Jesi čitao „Electrochoc“ Laurenta Garniera i šta misliš o knjizi?

- Da, imam je, ali je na francuskom, pa je ne mogu pročitati (smijeh). Laurent je sjajan prijatelj i najbolja osoba u našem svijetu.

- Jesi čuo za EXIT festival? Hoćemo li te nekad možda vidjeti i na Petrovaradinskoj tvrdjavi?

- Da čuo sam... U Nišu, je l’ tako? MNOGO dobra energija, koliko sam čuo.

- I posljednje pitanje... imaš suprugu i djecu, ali sigurna sam da te cure i dalje „love“. Pa, kako se nosiš u takvim situacijama? :D

(Smijeh, duzi nego ranije) Moja žena i ja smo se složili u jednome: Mogu imati samo jednu ljubavnicu... I to je... MUZIKA!

Vesna Kerkez

No comments: