Sunday, October 30, 2005

Muzicka dekontaminacija




"Samo 8 metara vas dijeli od sanka. Nastavite dalje". Ovaj natpis nas je docekao kad smo sinoc stigli do ulaza u Prostor kulturne bezbjednosti "Geto", na svirku hip - hop trija "Bad copy"... Pouceni (relativno) dobrim iskustvom od prije par mjeseci, kad je Ajs Nigrutin bio sam, Mija, Jeca, prinova u vidu Mire i ja dodjemo opet. Udjemo i onda pise: "Ne gledaj u stage, sank je 'vamo" Jos samo 4 metra". Aha. Dooobro. Vidim da je teretno pivo 1.5 km. Bilo je jos nesto na improvizaovanom meniju, ali ne mogu da se sjetim sta. Oko pola dvanaestice penju se momci gore i tutnjaja pocinje. Na srecu, nije bila onako jeziva guzva kao prosli put, ali nikakvog rashlada, klime, ventilacije ili osvjezivaca i dalje nema. A propo toga, mislim da su svi u jednom momentu pjevali "Ventilator, ventilatooor!". Svasta su momci radili gore. Skakali, repovali, podrigivali, psovali. Mnogo bezobrazne rijeci u pjesme stavili. Ali su sooper sjajni. Cekala sam da se Nigrutin skine (mislim majicu, hehehe), da meni kao zadrtom techno fanu malo proradi osjecaj za feeling, ali nije se skinuo. Mislim, jeste jednu majicu, ali imao je jos jednu. Sto nije ni vazno. Vazno da je bila totalna opustancija, ti ljudi sto su dosli da ih vide i cuju se super dobro zabavljaju, pa sam se i ja zgotivila.
Oko keca krecemo u HKC na, kako se nasalih, muzicku dekontaminaciju. Kad mi tamo, a ono medjutim. Murija ulazi prije nas, muzika prestaje i... eto. Valjda nemaju dozvolu za rad poslije 11 ili 12 sati... Disgusting. Ua murija! Get yourself a life boys.
E, a onda je tortura pocela. Dodjemo pred "BoomBoomRoom" i Miji ona dva zapca na upadu ne daju da udje u trenerci. A moj Mija je svetski covek, nedavno se vratio iz Beograda, gdje se gotivio s mnogo vecim facama... I ono NIJE trenerka, dragi moji izbacivaci. Kad su ga na kraju pustili, on je rekao nesto u fazonu: "Stvarno ne kontam, pa kao da je ovo neki elitni klub...". Onda su ga vratili napolje, kao, on nema postovanja. Alo?! Postovanja?! Za sta???
"Postovanje se zasluzuje", kazem i demonstrativno izadjem. I onako nisam ni htjela biti dole. Ua za BOOMBOOMfreakinROOM. Ovim se svecano zaklinjem da vise necu ici dole. Bar ne dok radi po ovom konceptu i u ovom sastavu. I onako smo se kasnije mnooogo bolje proveli :)
A u cetvrtak ja idem u Doboj. Saznacete zasto u sljedecem nastavku...

5 comments:

Anonymous said...

Trenerke i ulaz u boom?Istina ne zagledam mnogo muskarce po boom-u,ali cesto znam stajati kod wc-a , zbog dekontaminacije i istinu na srce,nisam video ekipu u trenirkama.A i ko bi iole normalana izasao u subotu u grad u trenirci ili cak i necemu sto lici na tako nesto.Ako je to moderno u BG-u,zivio sam dole dosta dugo da znam ko se sece u tom look-u,ali ako je tebi ok lik,nevidim zasto nebi bio ni meni.Ja na ulazu u boom-u nikad nisam imao problema,mozda zato sto sam sa cudnom ekipom,pa imamo taj takozvani respect za ljude koji rade na ulazu a i oni prema nama,jer se godinama znamo.U pravu si,on se ne stice preko noci i treba ga zasluziti,vjerujem da jos posle mnogih party-ja i puno rada ces i ti imati neki respect prema takvim ljudima,ocigledno da nisi gledala mnoge frke u kojima se oni nalaze i sa kakvim budalama moraju da rade,ali polako.
Kao po obicaju,nisam nista lose mislio o svemu ovome.

Anonymous said...

Nije mi jasno zasto ljudima toliko smeta dim u Getu,a ne smeta im taj isti dim u Boom room-u,Dal cappo-u,Music hall-u i ostalim mjestima u ovom gradu.Ja sam se isto u pocetku isfuravao na geto,dok nisam prestao pusiti i skontao da dima fakticki ima svigdje,ali se to nesmije ni spominjati velikim gazdama,a ovi u getu su omaldinski klub i kao takvi zasluzuju sve vrste komentara.Meni je isto zagusljivo i Castri i u kajaku i u holu i u boom roomu i u Capu,ali izgleda da je jedino ngeto vrijedan spomena,jer jedini je do sad u ovom gradu uradio dva puta najveci i najnekomercijalniji hip hop party,i zato im mnogo hvala na tome.Ne shavatam kako nikad ne kazes kako je u holu bilo strasno zagusljivo ,jer ja kad sam tamo na party-iju,moram stalno biti ispod ventilatora da bih makar malo disao.Sad sam skuzio da i u getu ima jako veliki i snazni ventilator,koji me takodje hladi,a ti ga pronadji.Inace me cudi kako nikad ne obracas paznju ta sound i kako je nastiman,ali mlada si ti,imas vremena da skontas na sta treba da obracas paznju na koncertima.
Veliki pozdrav od anonimusa

RedHead said...

Ono nije bila trenerka. Nego originalni dres basseball igraca (ne znam kog, ali strasna je faca u tom svijetu, i strasno je skupa ta stvarcica). Cak i ne izgleda kao trenerka. Ni ja nemam problema sa ulazom bilo gdje. Zato sto sam zenskog roda, zato sto imam "prilagodljivu" konstituciju i ne zauzimam mnogo mjesta :) Daleko od toga da ne postujem neciji posao, ali smetaju mi dvostruki standardi, potreba da s ono malo autoriteta nahrane ego, a ne da naprave red. Umjesto toga, oni se grebu za nasilno izazvano postovanje. A vjeruj mi, poslije 12 ili 13 godina ordiniranja po raznoraznim klubovima, festivalima i svakakvim desavanjima, ja znam da prepoznam razliku. Druga stvar - u Boom-u postoji klima uredjaj, veeeliki i funkcionalan. U "Hallu" je to rijeseno zaista odlicno. U Getu nije. U "Cappo" ne zalazim. Ipak, uvijek radije izaberem "Geto" nego "Boom". Ovo je bio samo apel na ljude da porade na tome. Kvalitet desavanja, trud i odlicne ideje clanova "Geta" nisu uopste diskutabilni. Komfor jeste. Da ne smatram da ih treba spomenuti i da ne smatram njihov rad vrijednim postovanja, ne bi ni bili ovdje. A sound? Pa, pozabavicu se time. Mislim, cim nisam skontala da ne valja, znaci da je bio dobar. Ipak, hvala na sugestijama :) Jesu li oba posta od istog covjeka? Ako nisu, sto ne pronadjete neko ime, cisto raspoznavanja radi, i ulogujete se pod "other". Hm?

Anonymous said...

Da oba maila su od istog covjeka,tj. mene.kao sto sam ti vec napisao,postujem tvoj rad i na ovu stranicu dolazim samo da bih citao tvoje komentare o desavanjima na under sceni naseg jadnog grada.Ima mnogo stvari koje mi smetaju u njemu i najzad vidim zasto 80% mladih zeli da naguli odavde.na jednu usr..u Vuki dodje 7000 nasih sugradjana i jos ih milja i po ostane napolju,dok na nekim urbanim dogadjajima niko u ovom gradu nemoze okupiti vise od 4000,tipa sto je ove godine uspjela Josipa,jer za mene muzika Zdravka Colica i ostalih pop-ovaca nije interesantna.Znas sta mi je cudno,posto cesto idem u boom,sve je ok,ali nisam bas primjetio da se ta klima nesto pretrgla od rada,ali da je ima,istina je,ali po meni uopce ne radi kako treba.I sam kazes da si cesto po klubovima,pa kad vidis klubove u Italiji,Holandiji,Francuskoj,danskoj,Engleskoj,onda tek vidis sta je to klima i zracenje prostora,o svemu ovde nasem je nepotrebno diskutovati.jako si mi draga i samo nastavi tako dobro da pises,a ja cu ti uvijek rado dati svoj komentar,naravno ako se slazes sa tim.may the force be with you!!

RedHead said...

Gracia :) Bas dobro sto imam nekog za konstruktivnu pricu. Prema mojim iskustvima, u razvijenim zemljama se ne pusi u klubovima. Pije se za sankom, na podijumu se plese, a ko mora da zapali, uradi to ili napolju, ili negdje gdje je to predvidjeno. Kod nas... ma ovo je namanji problem. Ipak, sve se nadam da ce Geto team pronaci neke pare za obnovu onog prostora. Poradicemo na tome.