Monday, October 10, 2005

Rage against raja u HKC




Mhm... U subotu sam opet zavrsila u Boom-u. Damn! I pitam Jecu, u jednom momentu: "Jelena, podsjeti me zasto mi dolazimo ovdje?". A Jeca - pametnica kaze: "Da ne sjedis kod kuce, a nema nista drugo bolje". Pa, jeeeeste... Da. Samo sto bih ja radije cvilila pod cebetom ili se, recimo cesala, ili gledala obrazovni program albanske nacionalne televizije, nego bila dole. I onda sam tako smisljala izraze (jezicke) za trenutno stanje. Grmbf. To sam jedino smislila. A pocelo je sooperishka. Uletimo prvo u "Why not", a tamo super atmosfera, neka komercijalna 'zika, mnogo ljudi, i Italijani u najavi (pet ljudi me zove i kaze: "Pun grad Italijana! Uraaa!". Sta sam propustila? Sta? Je l' odjednom volimo Italijane? Latino ljubavnici i ti fazoni? Je l' to?!). Onda neki, 'bem li ga, orkestar valjda, "Bandita" se zovu, sviraju perkusije i bas su, ono kao, nalozili onu raju dole. Cica mace se uzbudile... Mislim, sve su cure dosle da upecaju nekog Italijana, a momci su dosli da im se nadju ako ne uspiju. Heh, kakvi pokvarenjaci. Onda smo bili u "Hard rock caffe-u". I tamo guzva, ali nesto ozbiljnija ljudska grupacija i coolishka zabava. I onda odemo u HKC. Da cujemo prvenstveno Borisa Banjca, koji nije u BL precesto, ili bar ne svira cesto. I Eddija. Ali, avaj. Prvo sve super. Zagrijavanje i sve cool. Eddie. I onda neko komesanje, smanjuje se muzika... nem' pojma... Ljudi bukvalno splasnu. I onda dodje Boris. I pojaca 'ziku. I svi smo, kao: "Yeee!"... I onda dve stvari i to je bilo to. Dvije kratke, prekratke stvari. Smrc... Buuuuuaaaa... Sanjin i Semjonich... Nemam pojma, neki hard core, cross over... drum'n'bass... E, a kad sam cula Rage against machine... Glavom bez obzira. Da se sve prasi za nama. Uf... Hocu da cujem Borisa! Ha!
Au, umal' da zaboravim. Evo jos nesto...

-URBAN BEAT POWER 1-

PETAK 11.NOVEMBAR '05 - MUSIC HALL - BANJALUKA

DJ PREACH /RELIC, CANADA
DJ D - FUSE / RI, CRO
DJ MLADEN TOMIC / URBAN BEAT, BL
DJ SINISA TAMAMOVIC / URBAN BEAT, FLY LIFE REC, BL

POKLON 100 URBAN BEAT CD MIXEVA

URBAN BEAT NAGRADE!

START 22:00
ENTRY 10KM


Yap! Can't wait. I, da, niste valjda zaboravili na Milicevica sad u petak. A?

2 comments:

Anonymous said...

ma Boris je i onako bezzze :O nemoj da zalis mnogo :)))

RedHead said...

Nije, Boris Banjac je jedan od najkvalitetnijih i meni najslusljivijih DJ-eva u Banja Luci. Zato ima za cim da se zali