Sunday, December 04, 2005

Varela, Bando & Dundov u BL





Slika, kazu, govori vise od hiljadu rijeci. A da se ja ne bih nesto mnogo prenemagala ovdje, imate tri pics by moj drugar Armin, pa ako neko nije bio - da vidi bar mali djelic onoga sto se izdesavalo u petak u "Titanijumu", a ako jeste, neka se potrazi na trecem fotosu... Ono sto ja zelim da kazem je da je po zakljucku zurke moj strucni kolegijum u sastavu dvije Mirjane, dvije Jelene, jedna Bilja, jedna Tijana, jedna Nevena i ja, zakljucio da je ovo bila, ako ne najbolja, onda jedna od vrhunskih zurki koje smo obisle ove godine (izuzimajuci "Exit", to je izvan kategorije). Mislim da su se i momci iz Doboja/Zenice?/ dobro zabavili, a u svakom slucaju dole je bilo mnogo ljudi koji inace ne posjecuju partuje, ali su se u petak maksimalno dobro snasli :)

Go, guys, go!

Nema veze sto je bila strasna guzva. Ni sto je bilo jaaaako vruce. Ni sto konobara ni kaubojskim lasom nisi mogao privuci. Sve je to minirno naspram odlicne, ponavljam odlicne 'zike, sjajne atmosfere i ... Onaj zadnji sat back to back svirke me dokrajcio. Hvala "Transparency international" stuffu. Bogu, mami i tati, i sve tako... Kad se 'oladim i naspavam malo, dobijete jooos.

Promise :)

4 comments:

Anonymous said...

Da, da, odlicna zurka...osim onog stiskavca:)
Momci iz Doboja i Zenice su se dobro snasli i obecali come back!;)
Eto, sada cekamo novu zurku...:))

Anonymous said...

Opet ja,
samo mi se opet nije svidio onaj komentar za pice.
Da si malo vise stela na toj zuraji,mozda bi i skontala da je radio i donji sprat ,tako da dole na sanku si mogao na miru i bez cekanja da narucis cugu,trknes do wc-a i malo izadjes napolje da se nadises svjezeg zraka.
Mozda je to zato sto sam ja u taj prostor prvi put izasao sa 12 godina,pa se bolje snalazim,ali sve je bilo na dohvat ruke.
nevidjena guzva,ali vrlo dobro manevrisana,trebali su ti momci iz Doboja i Zenice da ostanu do fajrointa,jer ono sto sam ja gledao kad sam izlazio u 5 ujutro je bilo prava sramota za ovaj grad.Oko 15-tak klinaca se bukvalno ubijalo od batina,mene je bolilo da gledam,a uvijek imamo takve situacije u nasem gradu,PA DOKLE VISE HOOLIGANI?
Inace ,meni je bilo skroz gotivno,bilo je divno stiskati se uz toliko poznatih ljudi i napokon se OSJECATI KAO U SVOM GRADU.
LOVE & KISSES TO ALL OF YOU

RedHead said...

Pa sta cu napolju kad je zurka? Malo mi je... iritantan taj stav "ja sam tu citav zivot, sve znam, sve sam prosao, sve mi je jasno, nemate vi pojma" koji ti imas. No hard feelings, ali kao da je Titanium neki spejs satl, pa se treba znati snaci...
To za tucu sam cula, vidjela na srecu nisam, i slazem se sa svime sto si rekao.
A ovo "Inace ,meni je bilo skroz gotivno,bilo je divno stiskati se uz toliko poznatih ljudi i napokon se osjecati kao u svom gradu" je malo snobovski, ali ki da sam ga ja srocila. Pzz i za tebe. Hvala na komentaru. Cijenim. Zaista.

Anonymous said...

Ej opet ja,vidim da se sve bolje slazes sa mojim komentarima.
to sto sam rekao da se dobro snalazim u Titanium-u je samo bilo komentar na to da je tesko bilo doci do piva,napolje sam kao sto sam rekao izlazio samo da se nadisem svjezeg vazduha,jer mi inace dim od cigareta jako smeta ako ventilacija ne odsljaka svoj posao,sto je na toj zurci i bilo.
Sto se tice stiskanja uz puno poznatih ljudi,drago mi je da se slazes uz moju konstataciju,nije uopce snobovski,snobovski je kad se ja nalazim u svom gradu medju blizu 1000 ljudi i nikog ne pozdravljam,ili znam samo ekipu koja je tu samnom,obicno mi se to desava kad idem na narodnjake,a to je svake prestupne godine.
Vidimo se na novoj godini,naravno ako stignes,a vjerujem da hoces.
Veliki pozdrav