Thursday, December 29, 2005

Novogodisnje odluke...


Pobjeze nam jos jedna godinica. Nadam se da ste u 2005. ostvarili sve sto ste zeljeli. Ako niste, ima mraka... Ja, eto, jesam :) Imala sam sjajnu ekipu, mnogo sam se smucala kojekuda, sto po gradu, sto po svijetu, polozila sam par ispita i - gdje ces vise?

Dragi Deda Mraze, imam tri zelje. Prva, da se ne razbolijevam. To nikako ne volim. Ne prija mi. Drugo, da mi matori pozive jos dugo, dugo... A treca da mi usponi budu trijumfalni, kao sto su mi padovi katastrofalni.
A ti Evropo, putuj bez nas...

Kraj svakog puta samo je pocetak novog. Svaki problem je samo niz novih rjesenja. Kraj svake godine samo je pocetak nove. E, pa srecna vam 2006...

2 comments:

Anonymous said...

helou mali,
pa onda trijumfalno..:)

RedHead said...

Hvala blondino. Obecavam ti da cemo se zarakijati sto prije :)