Monday, January 02, 2006

Izgovor za ljubljenje :)


Super je kad je Nova godina! Svakom mozete da dodjete i cmokite ga, toboz greskom po sred usta i da vas niko ne shvati pogresno. Bas volim Novaka! Ak' mi ova ne bude najbolja do sad, prestacu vjerovati da se po jutru dan poznaje. Jesmo se zabavili? Apsolutno! Popili? Nego!? Isplesali? O, yeah! Osmekali trziste mesa? Naravno...

Ja imam tu srecu da imam drugaricu koja radi u kiosku. E, drugarica koja radi u kiosku, prodaje sve, pa i pivo. U subotu popodne, ja dodjem da finaliziramo dogovore za noc i vec tad mu ga damo po Nektaru. Onako blago osamucena odem kuci da se spremam, kad ono cvrc! Nestalo struje. Mada, nije da me bilo briga... Pih, pa Nova je godina. I onako svi daju sve od sebe da izgledaju najbolje sto mogu. Meni je vazno da drugi izgledaju dobro. Ja sam sebi stalno najljepsa (i nadasve skromna, hihihi).


Neca i ja vec oko devetke bile napolju. Loodo srecne. Na trgu neka bljuvotina od muzike, neka gadna kisica, i neki dosadan svet. Pobjegle glavom bez obzira. Da se sve prasi za nama... Nesto prije 23 smo se vec cmakale s Jugom, na upadu u "Energomont". S pojacanjem od 3 Jelene i jednom (ali vrijednom Mirom). Unutra... hm, malo mrtvo. Woodie i Sagor pustaju neki electro house i sve to, a ljudi tek poceli da pristizu. Poslije strateskog osmatranja teritorije (gdje je WC, sank, gdje se najbolje cuje, je li klizavo), docekamo ponoc. I onda je ljubljenje pocelo. Isprva lagano... Medjusobno. Poslije masovno. Jesam vec rekla da bas volim Novu godinu?

Oko jedan, obe prostorije pune. I dolazi Vlada... Kako koji Vlada, pa star Vlada Janjic. I onda vise od dva sata preseksi, loodog, sjajnog housea od koga teze disete, a jeza vas podilazi... Very sweet and mellow... I Borisa smo culi, poslije veoma, veoma dugo vremena... Eddija... Tamo na malom stageu i Paciju i Woodija drugi put. Poslije Vlade Mladen i Sinisa, pa na kraju Semjonic.

Gomila blesavih ljudi, pozitivnih i raspolozenih... Par onih nekih posmatraca kriticara, ali zacudo veoma tihih ovaj put. Oko sedmice smo se razisli... Umorni... Srecni... Zadovoljni. Ja vec treci dan cujem samo zujanje i posljednje slogove recenica. I neke ptice. I imam tako te glasove u glavi. Za sad mi ne kazu nista konkretno, sem: "Nikad ne stoj ispred zvucnika duze od par minuta...!!!"

Znaci, bilo je OK, osim sto nije bilo hostesa. I sto je radila samo jedna kabina u WC. Ali zato dva "Bonda" u zelenom nisu dozvolila da DJ-a iko poprijeko pogleda. Tooo, momci... :)
Neko mi je obecao fotke. Goran, mislim. Gorane???

4 comments:

RedHead said...

I never met any park rangers... :) Nice to meet you Dave. I saw your blog. Looks like... quite. Calm. Seems you are lucky man :)

Anonymous said...

e, slatka si skroz...

RedHead said...

E, hvala :)

Anonymous said...

He,he...:)pronadjoh sebe u ovom naslovu "Izgovor za ljubljenje:)"

Sta reci osim ludo i otkaceno...super provod i ekipa;)