Friday, January 27, 2006

Freeezing!!!

Vidjela sam Marge i Homera kako se seksaju u sijenu... Jos mi malo toga preostaje da vidim. A vidjela u "Popu", gdje su u srijedu pustili 4 too hot for TV epizode "Simpsonovih". Mada, ja sam vise "south park person", ali ovo je bilo sooperishka. Super bilo, kuvano vince, gotivna 'zika, pa "Simpsonovi". Bez pritiska, bez smaracine oko kokica i preskupih ulaznica. A moze se i pusiti, za razliku od bioskopa. Yeee. E, sad, koliko sam shvatila, ljudi nesto malo zaziru od "Popa" (neki ljudi), jer su, kao, naculi da se lagano pretvara u gay bar... Gnusna laz. Citav svijet je gay bar. Ili bi bar bio mnogo bolje mjesto da jeste. Inace, veceras tamo svira Eddie Ladjarevic. Do ponoci. Poslije, kud koji dragi moji.. Petak je, snadjite se.

Zao mi je jako sto nisam isla na psihodeliju u cetvrtak, ali zaista sam bila lose drustvo. Em mi plata kasni pet dana, em mi je 'ladno (neprestano!), em je "Titanijum" podaleko. Nadam se da ce se neko javiti i potanko nam objasniti kako je bilo. Hope you got great fun guys!
Znaci, vidjela Simpsonove u akciji, nisam vidjela "Inner sunrise" u akciji. Ali ima mraka (znam, ovo sam rekla i prosli put, ali to sam cula od jednog dosta pametnog lika, pa trosim u neogranicenim kolicinama...)
Do skorog kuckanja, ostajte mi leeepi i debeeli :)

3 comments:

Anonymous said...

e ovako i dobar je razlog usput da pohvalim ovaj BLOG finu si temu izabrala sto se tice interfejsa a sve to pada u vodu ako nema dobrog sadrzaja eto sve u paketu je odlicno !! Za psihodeliju i strucnjake moram reci samo da slabo informisu ostali dio ljubitelja el muzike i da pod hitno kupe neki printer koji ne mrlja boje jer flyer je katastrofa !!! Na nagovor prve komsince otisao sam na zurku gdje u pola1 na ulazu kazu ima 200-300 ljudi :))) kad sam usao konacno vidim jedva 30 ljudi ...za ne povjerovat ! Tad je jos sarajlija radio i negdje pred kraj seta stala je muzika (oprema opet steka) sve se to izostrilo i onda sam konacno i docekao Damzu (Damira) sto uvijek odradi odlicno svoj dio posla ...razbijene su i neke flashe ,palo je i par plesaka od izbacivacha sto se jako dobro umiksalo sa muzikom :D u sustini bice to bolje i moze bolje @#$$%%^&
ps. zamolio bi moderatora da mi malo ispravi text gdje sam zaboravljao inter...znakove :D

Anonymous said...

Meni je jako zao zbog zurke, ali situacija je bila takva kakva i jeste...dramaticha.
Jedan od problema je bio sa zvukom, drugi sa hladnocom, treci shto je bio radni dan....
Usput i ja stalno govorim da treba shto vishe informisati ljubitelje elektronske muzike putem flyera, plakata,interneta i ostalih medija, ali ostatak ekipe kao za inat ignorishe sve to...
Nadam se da ce u buducnosti sve biti mnogo bolje....
Obecevam vam da ce inner-sunrise uciniti sve shto je moguce da sledece partije odrzi shto profesionalnije i bolje, i naravno da ce uvijek u grad donositi najnovija izdanja psychedelic trance-a kao i do sada.

RedHead said...

Amen!