Wednesday, February 01, 2006

Sinisa Tamamovic, interview


DJ i producent Sinisa Tamamovic

Sinisa Tamamovic se DJ-ingom bavi jos od 1998. godine. U pocetku bese deep, tech i funky house, a danas je u Banja Luci Tamamovic sinonim za techno, tec-house i minimal electro. Krajem 1999. godine udruzuje se sa Mladenom Tomicem i osnivaju asocijaciju "Urban Beat". Za kratko vreme ovaj dvojac je postao veoma trazen i poznat, prvenstveno zbog odlicnih zurki i inostranih DJ-eva, koje su dovodili... Tamamovic je bio rezident gotovo svih banjaluckih klubova, a do sada je nastupao u Glazgovu, Edinburgu, Karlsruhu (Nemacka), Sloveniji, sirom BiH, kao i na cetvrtom Exit-u.
2004. godine pojavljuje se u svetu producenata sa remixom uradjenim za Wolfganga, (www.wolfgang-s.com).
U decembru 2005. izdao je EP za holandski lebel "FLY LIFE Rec". Ploca izlazi pod nazivom "SINISA TAMAMOVIC - SIGN 1" na kojoj se nalaze tri singla.
Vise o svemu na
www.urbanbeatbl.com

...Saradnja sa "Fly life rec."...
- Do saradnje s ovom kucom doslo je kada sam svoj promo materijal poslao vlasniku i menadzeru nekoliko poznatih holandskih labela - Paulu Hazendonku... Vec nakon kratke pauze dobio pozitivan odgovor i ponudu da izdam dvije ploce za novi label "FLY LIFE"...
Stvari na ploci su okarakterisane kao funky techno i tribal sound...
Tesko mi je da ti kazem koliko sam ih dugo radio, sve je to plod dugogodisnjeg rada... koji je isplivao na povrsinu kroz te pjesme...
Za sad imam dosta zavrsenih singlova, sa kojima sam konacno zadovoljan... pa cemo vidjeti kasnije.


...O DJ-ingu...
Nacin zivota, mislim za svakog DJ-a koji se time bavi profesionalno, miksovanje predstavlja jedan vid umjetnosti i izrazavanja. Ja kroz svoj set pokazujem kako razmisljam i kako se osjecam u odredjenom trenutku. Mislim da sam set moze i da kaze puno o karakteru osobe. Meni jako pomaze da svu pozitivnu energiju usmjeravam prema ljudima :) Miksovanje je svakako i rad koji crpi energiju, ali za mene je to uzivanje, a sve ostale prepreke da se dodje do DJ stage-a su posao :))

... O prednostima i manama posla...
- Pa ono, recimo da masa nekih DJ-eva zele preko noci da dodju do nekih stvari... bez puno truda, poznanstvima itd. Ne znam, mozda nekome to i uspijeva, ali kompletan put DJ-a, koji dolazi iz Banja Luke, odnosno sa prostora BiH je tezak. Da bi odavde funkcionisao i probio se u svijet muzike moras da budes spremniji, da udjes u to pametniji i cak bolji od prosjeka da bi bio primjecen... Sjecam se svojih pocetaka kad smo Mladen i ja putovali po 400 kilometara da bi kupili jednu plocu :)) Desavalo se i to. Ali ne zalim se... Guram svoje i nadam se da ce to dozivjeti puni sjaj!
Kada posvetis zivot necemu, kada ti je to posao i ljubav... onda stavljas sve na kocku... a ishod ne znas:)
Prednosti su to sto radim nesto sto volim i sto me upotpunjuje, sto sam spreman da pobjedim sve ruzne stvari koje se desavaju i da radim sve smarajuce popratne poslove da bi dosao do DJ stejdza... U tom momentu sve ostalo se zaboravlja, postajem nezaustavljiv :)))


...DJ-evi s kojima si svirao do sad...
- Hm... Valentino Kanzyani, Jamie Anderson, Svan Vath, La Di Do, Craig Walsh, Deetron, Terry Francis, Space Dj'Z... Pa onda Cristian Varela, Oxia, Trevor Rockcliff, Preach, Paul Hazendonk, Ade Fenton, Misjah, Brenda Russell, Tom Hades, Jim Master, Cave, Adam Jay, Funk'd Void, Antoine Clamaran, Cricco Castelli, A.T.F.C., Terry Farley, Piere Ravan, Shark, Virgin Helena, Azzido da Bass... You name it... :)

... Planovi, ambicije, zelje...
- Sto vise i cesce raditi po cijelom svijetu. Izdati sto vise ploca koje ce trajati i pokazati svijetu moje vidjenje elektronske muzike. Za sad mogu da kazem da me u ovoj godini cekaju dosta velike stvari. Vec pocetkom februara treba da izadje moja sljedeca ploca "SIGN 2" na "FLY 002 rec", a poslije toga na Holandskom labelu "ADULT" izlazi remix za producenta Pedra Delgarda. Pored Pedra i mog remiksa na ploci ce se naci i remix Beogradskog producenta Kobaya.
"ADULT 004" bi trebao da se pojavi krajem maja.
Nakon toga - FLY LIFE 004 - ALL STARS EP na kojem bi trebao da se pojavi i Veztax, Paul Hazendonk, DY i ja, pa tu su u toku potpisivanja za jos neke kuce ... ali o tome kad bude vrijeme za to.

...Najdraza zurka...
- Pa tesko mi je da odgovorim na ovo pitanje, dosta dobrih zurki je iza mene... svaku dozivljavam kao da je moja... kakav je zvuk... ekipa, miksovanje itd. Na sve obracam paznju, iako to mozda i ne zelim u tom trenutku :) Pa me ponekad te neke stvari iznerviraju :) Ali ipak vecina dragih partija su mi vezani za klupske zurke...

...Najbolji gosti...
- Ima stvarno dosta ljudi koji su nastupali kod nas, dobrih DJ-eva... Onako najbolji utisak i kao DJ-evi, a i kao ljudi su mi ostavili Valentino Kanzyani, Preach i Paul Hazendonk. Zasto? Zato sto su iskrenijih od velikog broja ljudi koje sam upoznao. Zato stp znaju da se ponasaju u skladu sa svojim poslom.
Nadam se da cu upoznati jos takvih ljudi, sigurno ih ima jos :))

...Odricanja...
- Heh, pa puno toga se odreknes ako zivis kao DJ, producent i promoter, podocnjaci govore o tome :) Ali, ne zalim i vjerujem da nikad necu :)

...O elektronskoj sceni u BiH...
- Mala je... Malo je dobrih organizatora, malo zainteresovanih sponzora za dogadjaje ovakvog tipa... Ali ipak zivi jos uvijek... U gradu gdje zivim pozitivno je sto postoji clubbing, za razliku od dosta drugih gradova gdje se partijaneri okupljaju samo kad su neke vece feste. Banjalucani znaju prepoznati dobru muziku, dobrog DJ-a, pa su sa razlogom zahtjevna publika.
Jedan veliki problem BiH scene, je manjak novih originalnijih klubova koji su posveceni elektronskoj muzici...
Imao sam sjajnih i nezaboravnih iskustava gostujuci po nekim drugim gradovima u BiH, nezaboravnih zurki, ali isto tako sam upoznao se sa amaterima koji prave zurke radi nekog imidza ili sta vec...

...O izboru ploca...
- Ploca ne treba da ima neki odredjen stil da bih je ja uzeo, dovoljno je da cujem da je mogu upotrebiti u svojoj prici, da mi se svidja i ona je kupljena. Na muziku ne gledam kroz te okvire i volim pored techna pustim i dobar tech, minimal, electro... Ili da to upakujem zajedno u jednu cjelinu :)

Vesna KERKEZ

No comments: