Sunday, February 05, 2006

It's snowing outside... Damn!


Ne znam kako vi, ali ja kad se probudim i vidim da napolju pada snijeg (a jos ako je nedjelja), automatski pomislim kako ne vrijedi ustajati uopste. Milim, hebes idilu, zimske radoste (molim?! kakve radosti??), ja sam b'ate, ljetni tip covjeka. Mislim, ako postoji tako nesto. Valjada postoji, ako postoji jutarnji tip (a ni ovo, definitivno nisam), onda postoji i ljetni... I tako se, ni kriva ni duzna nadjem napolju, u jos jednoj radnoj nedjelji, cila, orna, prepuna radnog entuzijazma. Ali kad bi se okrutno zajebavali...

Ono sto me tjesi je da imam neke nove mjuze, pa mi bar uvce na zimi ne pati, kao ostatak culnih organa... Hvala Alexu!


Elem, sad retrospektiva vikenda... Ili bar jednog dijela. U petak je, kao sto znamo, jer smo dobri djaci i ucimo svakodnevno, bila Urban beat zurkica u "Hallu". Generalno, mislim da je bilo oko 200 ljudi, sarolika ekipica, mada malko too slow za moj ukus, ali boze moj... Vanja T. koji nas je odmah s ulaza spzio (he, he, bila sam napisala "sprzijo") nekom hard tehnajom... Mladen i Sina (pa Mladen i Sina, pa Mladen i Sina i tako cijelu noc...) u nekom elektro tripu... Dobrom elektro tripu... Stigle nove ploce, pa se dalo svasta cuti... ja otisla oko trojke.


Ne zato sto mi je bilo lose, nego zato sto se vec deceniju nisam naspavala, a i cula sam najveci dio onoga sto sam htjela i nadala se da ce biti. Bilo je tu i dosta nagradnih CD-ova, sto DVD-ova sa prethodnih zurki, sto promo mikseva, pa svima dobro.

Zaboravih pomenuti sjajan warm up by Zzelimir in "Pop cafe". Dugo nisam cula ovog covjeka i dosao mi kao melem na ranu... zaboravila sam zabiljeziti "Grand" torturu od jednog ranijeg vikenda, pa ko razume, shvatice...
I tako dragi moji... otpratismo jos jedan predugi januar (ne volim ga, 'bem li ga...), jos jedan nedovoljno dug vikend...
za Psyborga: Objasnjenje shvaceno, niko se nije ljutio, ni pogresno shvatio... zao mi je zbog kolapsa, ali na takvim se stvarima najbolje uci. Da si ti nama ziv i veseo!

5 comments:

Anonymous said...

Opustena zurka,
super muzika...u mom tripu;)

Anonymous said...

BTW I like snow:)))

Anonymous said...

hm

nemogu doci u BL, dobio sam bebicu ( tj. onog makedonca Tosea da pazim narednih 10 dana :( ) hoces da ti posaljem mjuzu postom u Bl

Anonymous said...

Kao shto reche...amen

RedHead said...

anonimuse, ja ne mogu da se sjetim kosi ti... Hocu, postom, ali daj javi se na vesna.kerkez@gmail.com