Tuesday, November 06, 2007

UMEK – One and only!!!



Petak, 2. novembar bio je istorijski dan za sve nas beznadežne zaljubljenike u elektronsku muziku zatočene u zemlji u kojoj su istinski dobri partiji rijetki, a strane zvijezde sve rijedje dolaze... Naime, u petak, 2. novembra u banjalučkom klubu „Music Hall“ nastupio je najtraženiji, najvoljeniji i najočekivaniji Slovenac – DJ Umek. Posredstvom Urban Beat ekipe, kojoj ćemo biti do groba zahvalni, čuli smo i vidjeli čovjeka koji je više od DJ-a, više od zvijezde, više od producenta. Umek je – kult. I, samo da se zna, vrijedilo ga je čekati. Za skoro tri sata koliko je svirao, proživjeli smo sve najbolje partijanerske momente – od zaljubljenosti, euforije, čiste, istinske sreće, do spoznaje zašto volimo muziku, zašto je tako divno plesati, zašto je energija ovdje drugačija, nego bilo gdje drugo... Sarajevski DJ Narcis je imao čast da porazgovara sa Umekom. Evo šta kaže...

- Kada si se odlucio baviti poslom DJ-a i producenta i zasto??

- DJ sam htio biti još od vremena kad sam išao na školske plesove, a da ću se time baviti profesionalno znao sam već sa 17 godina.

- Jesi li se u početku plašio neuspijeha?

- Ne nikad. Uvijek sam imao visoke ciljeve i tačno sam znao šta hoću.

- Kada udjes u studio i počinjes da praviš novu stvar, šta te inspiriše?


- Ja jednostavno sjednem za kompjuter i počnem raditi. Ako već dobijem neku inspiraciju - onda je to vibe koga dobijem u klubovima širom svijeta

Kada i kako je započela tvoja saradnja sa Valentinom Kancijanjiem i Markom Nasticem?

- Valentina sam upoznao u klubu „K4“ davnom 1993. kad smo svirali zajedno. Onda smo postali rezidenti u „Ambasadi Gavioli“ i od tada smo super drugari. Sa Markom smo stupili u kontakt kasnije. Vidjeli smo veliki potencijal u njemu i pomogli smo mu, da se probije u svijjet, potpisali smo ga za naše etikete i – ostalo je istorija.

- U posljednjih par godina zvuk na sceni se jako promijenio... Kako opisuješ tu promjenu i šta je doprinijelo da se energični i driving techno skoro ugasio, a da je minimal preuzeo scenu?

- Mislim da je bilo dosta takve muzike i bilo je vrijeme da se to promijeni. Svježa krv i novi pravci su uvijek dobrodošli.

- Koje su po tvom misljenju najjace države sto se tiče elektronske muzike?

- Pa skoro svugdje je dobro gdje ja sviram - teško je reći koje su najjače. Kao i sve drugo, i to se mijenja.

- Uradio si u zadnje vrijeme par spotova. Da li planiras da svoj rad što više komercijalizujes i da li se jedino na taj nacin moze napraviti veliki uspjeh?

- Pa videospotove sam napravio, jer se mi to činila dobra ideja za stvari koje su bile dobro primljene i kod DJ-eva. Mislim da to nije jedini način ali mislim da video daje neku drugu dimenziju muzici i to mi se svidja.

- Tvoja stvar „Lanicor“ je dozivjela planetarni uspjeh i koliko pamtimo to te je i stavilo na sami vrh techno scene. Kada si je producirao da li si mislio da ce toliko da bude popularna i sta je bila tvoja inspiracija za „Lanicor“?

- „Lanicor“ je velika stvar, a još je veća „Gatex“. Pa mislim da sam napravio to u ista doba. Kad sam te stvari pravio nisam znao, da će biti toliko veliko. Došao je Valentino i rekao: „To će bit hit a ja sam se smijao...“

- Kakvo je tvoje misljenje o DJ-evima koji na partiju uzimaju i po 20 000 evra? Da li smatras da je to ok za nekoga, iako na partiju odsvira los set i ako je publika nije zadovoljna uradjenim poslom tog istog DJ-a?

- Ako DJ skupi puno ljudi koji kupe kartu, mislim da je u redu. Zašto bi samo vlasnici klubova dobili velike pare?

- Planovi za buducnost??

- Pa raditi što više muzike u studiju i svirati što više. Sad sam baš napravio remix za Organized Nature, pripremam novi remix za Renaissance i imam par novih izdanja u planu...

No comments: