Tuesday, September 20, 2005

If world is a stage...





...Then life is a game... Bila zurka, i decko iz Rotterdama i ljudi i... zaista sam se pozeljela partyja. A "Tehnique night" je samo, kazu, pocetak. Uglavnom, proslog petka uspjela sam na jednom mjestu da okupim sve svoje drugarice partyjasice iz razlicitih faza i perioda zivota, i poslije internog warm upa, nesto poslije 11 zaputimo se u Hall. Na upadu Yooga, kao u stara dobra vremena. I onaj bradonja izbacivac. I se cuje se dum-dum-dum negdje iz podzemlja. Ljudi su se u to vrijeme tek okupljali, Woodie za deckovima... E, da, definitivno potrazite "French kiss" stvar, to je nesto najsexy sto sam cula u zadnjih... par mjeseci. Onda Mladen. Sve brze i jace i bolje, i sve veca guzva... Paul Hazendonk je dosao negdje oko 1 sat. Uocili smo ga da se muva tamo negdje iza u mraku i oko pola dva je poceo da svira. Ne znam ni kako bih opisala sve to, ali uglavnom, zmislite gomilu ljudi koja neprestano skace u razlicitim pravcima, i ispred njih DJ-a koji skace s njima. Sasava scena. Apsolutno. I onda Sinisa. Kraj negdje oko petice. Malo sam se muvala kroz masu, slusala ljude i komentare... Curice su se odusevile gostom, momci muzikom, a jedan moj drug koji je zaista probirljiv po pitanju muzike isao je zamnom i ponavljao: "E, ovo je muzika! Ovo ja zovem muzikom!". Tako da znate. Jedva cekam da vidim sta je sljedece.
Hm. Neko me kritikovao da sam ispustila onaj koncert u "Getu", kad su svirale tri grupe iz Francuske. Covjek je taj dogadjaj nazvao "najvecim desavanjem ovog ljeta u Banja Luci". Ono so ja znam da je bila velika guzva, da su ljudi iz ovih grupa super friendly, a muzika nesto totalno drugacije i bolje od onog na sta smo navikli. Tako su mi rekli :)
Hm. Treba da znate i da sam spavala cijelu subotu, najveci dio nedjelje i ponedjeljka. Radni ucinak - 0 (nula!). Ali vrijedilo je...

No comments: