Monday, September 12, 2005

vozdrica :)





Hm... Shvatila sam da se lose zabavljam onda kad sam izasla i neobavezno se smarala prisjecajuci se stvari i mjesta koje bih radije radila i gdje bih radije bila nego tu gdje jesam. I zato - vikend ostala kuci. Slagala puzzle. Ucila. Igrala se s macetom (Thanx Tamara!). Sama sebi birala muziku. Slusala Tadica i "Oksigen" i zaista se super zabavljala.
Ali, narednog petka, kao sto rekoh nekoliko puta do sada je zurkaaaa!!!

OPEN SEASON - TECHNIQUE NIGHT
PETAK 16.SEPTEMBAR - MUSIC HALL - BL
DJ PAUL HAZENDONK (Technique rec.,Work hard play hard, Holland)
DJ SINISA TAMAMOVIC (urban beat, bl);
DJ MLADEN TOMIC (urban beat, bl);
DJ WOODIE (lhl, bl);

Ulaznica kosta 10 maraka, a dvadeset novih UB mixeva ce da se dijele... Kao i neke free propusnice za teretanu "Energy".. I svasta jos. Svesrdno preporucujem www.urbanbeatbl.com gdje mozete pronaci vise informacija u zurci, UB-u, gostima, mnoooogo fotki, download mixeva, prodiskutovati s rajom o svemu i svacemu... Tako da znate.

2 comments:

Anonymous said...

E, ponekad je tako i najbolje vikend provesti sam kuci, ali dosadi i to, tamo negde oko 22 casa, pa te uhvati nekakva nervoza i onda bi sve, a obicno zavrsis sam u krevetu... Ipak bolje i sam u svom, nego sam u tudjem, zar ne?!!
dado

RedHead said...

Pa da :) Vidis nikad nisam stigla do toga... Sama u tudjem krevetu... Grozno :)