Tuesday, September 27, 2005

nista mi nece ovaj dan pokvariti...





SINISA TAMAMOVIC - SIGN 1 /FLY REC
Konacno i prvi samostalan EP Sinise Tamamovica izlazi za novu Holandsku izdavacku kucu "FLY LIFE REC", lebel se pokrece u novembru.
Prvo izdanje SIGN ONE, EP Sinise Tamamovica okarakterisano je kao funky, techno i tribal izdanje...
EP ukljucuje tri singla pod nazivima:
LIFE SIGN;
SOURCE;
FUNK MANIA;

Nakon FLY LIFE REC 001, Sinisa Tamamovic pojavice se i na drugom izdanju FLY LIFE REC 002 sa EP-om "SIGN 2".
Fly life 002 takodje sadrzi tri singla i to:
JAKARA,
PART ONE,
DARK NIGHT.
Trece izdanje FLY 003 predstavice njemackog producenta Robert Nickel aka DY - Hail India EP.

U novembru ocekujemo prvo izdanje u prodaji kao i startanje novog Holandskog leblela.

Distribution for Fly Life will be done by Musical Journeys.

Uskoro vise o tome. Stay tuned!

A? A? A? I ko je onda najsasvimpotpunosasvimdasa, a?

"Transparency" zurka bila sooper. "The beat fleet" su totalno opustena i vesela grupacija, od koje usvojih naslov kao zivotni moto.

3 comments:

Anonymous said...

ma i nije bila bas neka extra zurka, ali dobro ajd, bilo je OK i nesto novo u ovom j... gradu u kojem se nista ne desava, a i kad se desi to je obicno nekakva bezvezarija...zar ne?!

Anonymous said...

Citajuci tvoj blog na sve ovo nadasve opricavanje o muzici ne mogu nikako da se otmem utisku koliko si mi simpaticna.Koliko sama ces primetiti.procitao, sve.Your idea...ok...sve ostalo je svet izgubljene devojcice zeljne izlazaka, dobre muzike, koje je sve manje u B.L. i koja u svojoj neumornosti i entuzijazmu sa svojim devojcicama svaki vikend skakuce zakljucujuci na kraju kako je sve manje pravih mesta i onda opet daje ozbiljnu recenziju za neku noc koja je bila bezze ili na kojoj nije bila ni prisutna.Ipak najbolji su mi smrc detalji kada se u tvojoj okolini pojavi kakav decak.Smrc.Slini.Smesno :)
I za kraj i dalje ostajes simpaticna u svojoj otvorenosti koja ponekad zna da zapanji naivnoscu a najbolje si je pokrila slikom crnomanjaste pripite devojcice koja onako blago erotizirano sisa pivsku flasu.Cool

RedHead said...

Paaaa... cinjenica je da sam to ja na slici :) A da sam djevojcica... pa i ne bas... Zeljna muzike i izlazaka... Vec desetak godina. All the time. E, sad, "bezze momenat" je subjektivna stvar. Na skoro svakom desavanju na kome sam ja bila gro publike se dobro zabavlja. Ja - uglavnom. Ako mi i bude dosadno, pogledam one koji se sjajno zabavljaju i skontam da su oni mjerilo vrijednosti nekog happeninga. A ne moje trenutno raspolozenje :) U svakom slucaju, hvala guys. Za anonimusa No2, ako imas vremena, na bosniaexpressu pogledaj moje kolumne, to su one u podgrupi KOLUMNE - Varijacije, pa mi javi kako ti se cini. Pozz.