Wednesday, May 11, 2005

11. maj 2005.


Nije me bilo par dana, mada znam da bi ove biljeske trebalo da vodim malo urednije, ali zaista sam imala dobar razlog. Stvarno! Razlog je crne i narandzaste boje, ima oko 230 strana i nosi naziv "Electrochoc"... Da, u pitanju je knjiga Laurenta Garniera, koja je prosle godine izasla i na nasem jeziku, u izdanju beogradskog "Platoa". Jedina ove vrste koju sam ja uspjela da pronadjem, a da na ovako iskren, jasan i na momente dirljiv nacin govori o nastanku i razvoju house-a, techna, ali i drugih pravaca... Bukvalno me je prikovala za sebe, i u nekim normalnim okolnostima "pojela" bih je za par sati, ali posto imam enormnu kolicinu dnevnih obaveza, to izgleda odprilike ovako: budjenje osam sati, petnaestak minuta spremanja i citanje u busu. Sastanak ujutro, pet minuta price, dvadesetak citanja. I tako svaki put kad ugrabim par minuta. U knjizi postoje dokumentarni podaci o nastanku i razvoju scene, detalji o setovima, play liste, opis uspona i pada Detroita, ali i dirljive scene, poput Garnierovih djecijih snova, pucnjava i sukoba bandi, prevara... ma, enciklopedija svega onoga sto pravi partijaner i zaljubljenik u muziku mora da zna... A kako se ovo proljece strasno osramotilo i kisa pada ko blesava, ne preostaje mi nista drugo nego da se bacim na citanje. Resident iz "Boom, boom rooma", nas dragi Orascanin se zabio kolima u banderu, pa izlasci opet nemaju smisla, sve do petka. A u petak X - decks crew u HKC-u. Nemam jos detalje, ali nije ni vazno. Proslu nedelju sam pricala s Edijem Ladjarevicem i covjek me "kupio" recenicom koja glasi od prilike: "Sebe vidim prvenstveno kao clubbera, ljubitelja muzike i plesanja, pa tek onda kao DJ-a". Eddie jos kaze da su ljudi koji su iskreni fanovi, koji vole muziku i dalje tu. I sad, meni je tu malo laknulo, posto sam se osjecala kao freak skoro deceniju plasuci na zurkama, s istim entuzijazmom i jos vecom zeljom... Ne, to se ne prevazilazi... Ja cu i sa 40 ovako. Majke mi.

No comments: