Sunday, May 08, 2005

8. maj, 2005



Sto rece jedna moja malko pijana drugarica: "Bila s'per z'rka". Da, bila super zurka. Nekako vesela i sva sarena... Ali, evo pocetak. Pet ili sest "mojih" djevojaka i jedna zenska i dvije muske prinove iz Slovenije, koje smo upoznali ranije, i naravno ja smo krenuli od "Boom boom rooma". Tamo uobicajena guzva i uobicajena muzika Igora Orascanina... Sankirali smo se cim smo stigli i malo, kao, djuskali, cekajuci ponoc, pa da idemo. Ispred DJ-a nekih sedam - osam djevojcica od nekih 16 - 17 godina su slavile nesto, rodjus, ili ko zna sta. Toliko su djevojcice galamile uz MC Hammera da smo odlucile ranije otici... Doduse, cinjenica je da su na to bitno uticale i dvije upale misica, pa smo bile bitno usporene... Uglavnom, malo poslije ponoci vec smo se ugnijezdile na uobicajeno mjesto - ispred DJ stagea, na malom uzvisenju, a blizu zvucnika. Za par minuta konstatujem da je kapacitet kluba popunjen neuobicajeno rano i da nisam jedina koja je brinula kako i kad cu cuti i vidjeti sve one likove. E, sad, cini mi se da i nisu svi svirali, bar ne na techno stageu, gdje sam provela najveci dio vremena, ali nije ni vazno. Jer, bilo je veselo, sareno, mocno i glasno. Kao da sam se odnekud vratila kuci... U jednom momentu, ispod gomile bassa, druma, i kojekakvih muzicko tehnickih perkusija koje su me iz zvucnika gruvale direktno u bubrege cujem stidljivo :She's a maniac, maaaaniac..." Al' bez zezanja. Na houseu bilo mnogo manje ljudi, ali mala ekipica je bila vise nego vesela... Posebno Igor... :) Iako je najavljeno da ce svirati do 5 sati, poslije 4 bilo gotovo... Aftera, bar nekog zvanicnog nije bilo, Slovenci otisli kuci, ja isto, jos jednom sama, al' boze moj... Usput, neko se napolju tukao, neko odavde s nekim iz Slovenije... Suskalo se da je oko cure, da je neko bacen u Vrbas, ali nemam pojma... Ne mjesam se u takve stvari...


No comments: