Friday, May 06, 2005

Blazeno iscekivanje :)



Bas sam se pozeljela partyja u "Music Hallu"... Ima vec mjesec dana (ili vise?!) od zurke na kojoj je svirala LaDiDa i na kojoj je, blago receno, bilo odlicno... Poslije su se zurke nekako preselile u HKC, a Urbanbeat all night long od proslog vikenda je prosao... pa, recimo neslavno. Zato smo moja female ekipa i ja strasno srecne zbog sutrasnjeg dana. Em "Hall", em "Urbanbeat", plus gomila DJ-eva iz Slovenije (ali i ondasnjih clubbera koji nam dolaze u goste - Yoopie!)... Ovaj put mi pozitivna mantra uopste ne treba. Jer, nema da omane. Ali stvarno. Uostalom, meni nikad nije bilo dosadno kad izadjem. I sto da se brinem. Zaboravih da spomenem dva stage-a. Na technu svira sljedeca ekipa: Pumpin' Flash, El-Sam, Dave Droid i Veztax, Sinisa, Mladen, Rook i Wortex. Osam! Ni manje ni vise... Malo me brine (ih brine, ne brine me nego...recimo cudi) kako ce svi da se uguraju u... sest sati, koliko imaju na raspolaganju. Slicno je i s druge strane, na house stage-u - Marc Slider, Royce, Dave Berlitz, Gavio, Vino T. Jos je mnogo manji prostor ovamo... Ali neka, neka. Sto nas je vise to bolje.

No comments: