Friday, May 13, 2005

petak, 13. maj 2005


Mmmmm... Veceras opet zurkica u HKC-u... Nikako da popamtim citav line up, ali mislim da su akteri Eddie Ladjarevic, Sasa Leckovic, Woodie, Pacija, Sagor... Mozda Wessla i Boris Banjac. Ali nisam sigurna. Moja lista prioriteta je ovakva: Daca, Sylvia, Igor, mozda Bilja, Jeca i Mirjana, ali njih uvijek zateknemo na "mjestu zlocina". Jos sam pod utiscima knjige (ha, niste se valjda ponadati da sam zaboravila?!). Nekako, kad sam je procitala osjecala sam se isto kao kad se u dva sata popale svjetla, dodje murija i kaze: "Nema vise, 'ajte kuci. SVI!!!". Potencijalni citaci ce znati o cemu pricam. Spominje se i Cox, i Laurentovo gostovanje u Beogradu, pa u Japanu... Detroit... Bas nikako da se manem ovoga. Jos je gore sto on dolazi u petak u Sarajevo, bice zurka i promocija knjige, a ja ne mogu biti na dva mjesta odjednom... Tad cu biti u Spaniji. Nadam se da i meni neko zavidi onako kako ja zavidim npr. Sekiju, koji ce tad biti u Sa... Smrc. Da mi je ona moc astralne projekcije, pa... Ali ima jos nesto na sta mi klecaju koljena - EXIT 05! E, to ce da bude megalomanska zurketina u trajanju od cetiri dana... Sasha... Underworld... Cox... i jos milijardu likova... Brrrr. Intenzivno vjezbam, idem redovno u teretanu, jedem zdravo, samo da izdrzim i nista ne propustim... Prosle godine mi je najveci strah bio da necu uspjeti nista vidjeti... Ali kad je pocelo... Neopisivo i velicanstveno. Bojim se da bolje ne moze.
Veceras pocinjem sa privatnim warm up-om za Exit, koji ce da traje sve tamo negdje do 7. jula. A bice i after :)

2 comments:

Anonymous said...

ej, dibra si!! samo nastavi tako i mozda se vidimo u spaniji:)
natasa novakovic

Anonymous said...

sorry, ovo dibra=dobra