Sunday, June 12, 2005

Can't get no sleep... tralalala...



Bilo bi dobro kad bi dan trajao jedno 36 sati. U stvari, bilo bi idealno. I to ovaj svijetli dio da traje regularnih 12, a mracni (moj omiljeni) 24. Taman bih stigla tad i spavati i raditi i izaci i uciti i sve. Ovako... Sve pomalo, nista do kraja. Prosli vikend Sylvia i ja bile ne koncertu Josipe Lisac u "Obilicevu". Detaljniji izvjestaj imate negdje na ovom siteu (pronjuskajte malo!), a ovdje bih samo da kazem kako je ova dama zaista sve ono sto vam padne na pamet kad neko kaze SPEKTAKULARNA. Ali stvarno. I mnogo je ljepsa nego na slikama. Mnogo neposrednija. I osmijeh joj je mnogo mladji. Ja sam inace duduk za sve sto ima refren i strofe, ali negdje duboko u podsvijesti nasla sam podsjetnik na klinacki period i par stihova. I pjevusila sam cak! I sad, posto je bio petak, a koncert zavrsen oko ponoci, pohodili smo sve kafane u okrugu vrijedne pohodjenja. "Mr. X". "Boom Boom Room". "HKC". I to je odprilike to. Na sta li se grad sveo... U "Iksu" Woodie. I dvadesetak ljudi (opa! rima :)). U "Boomu" Orascanin. Mnooogo ljudi. Previse, ako mene pitate. A ne pitate me, znam. Standardni repertoar, samo malo jaci. Paaa, zsluzili su da ih pocastimo prisustvom, a sebe pivom. Ili dva. Igor mi mase i drzi se za nos. I cereka se. Ovo je jedna privatna sala, i to nekog od prethodnih petaka ili subota, kad je isla neka glupost, ja mu posaljem SMS sadrzine "Muzika smrdi!". Treba li da naglasim da me uopste nije ozbiljno shvatio, nego sam dobila samo nagradni osmijeh i "Vynil shakers". Koji, by the way, ne zelim :) Eto. U "HKC" odlazimo oko dvojke. Dooobra atmosfera. Mnoogo dobra. Opet Woodie. I ljudi. I mi. "Splendid funk" zurka. Mislim da je Sagor trebalo da svira, ali on je PR "Mjeseca muzike", pa vjerovatno ga zato nije bilo. No, nema veze. Culi smo "Colorblinda". Jesam vec rekla Woodija? I Nessa, decka iz Brckog (valjda). Super cool, sto kaze Mihajlo. Stvarno. Very funky. Na najbolji nacin. U jednom momentu sam vidjela i hrvatskog DJ Daria tamo gore, opasno blizu gramofona, ali, mislim da je dosao samo da se javi momcima. Nazalost, nismo ga culi. Ni tad, a ni odavno... Jos od "Virtuosity" zurke na bazenu na Seheru. "They gave me pills for my bills...". Ova zurka bila gotova u 4 sata. Regularno. Mali Tin, decko sto vrti neki psy trance mi rece da se za 26. sprema neka zurka ovog tipa u "Banji" u Laktasima. Neki "opasni" DJ-evi iz Sarajeva i Srbije i Crne Gore. Ali, znacete na vrijeme.
E, da, bio i Graso u "Obilicevu". Mnooogo zena u publici. Drugarica i ja komentarisemo kako je strasan smeker i ja mu, kao, stavljam primjedbu sto je previsok (mislim, mojih ponosnih 168 cm visine). A ona kaze: "U vodoravnom polozaju, visina nije ni bitna". Zastranih. Noughty me.

No comments: