Sunday, June 19, 2005

Gdje nestadose ljudi?



Prije godinu dvije razgovarala sam sa jednim istaknutim kulturnim radnikom (to se, je li, tako zove), koji je zaista veliko ime u svijetu klasicne muzike i prosao je svijet bar jedno dva ili tri puta do sad... Kaze covjek da "sve na stranu, ali kad treba u Banjaluci da sviram, koljena mi klecaju". Pitam ga sto, a on to objasnjava kako je "ovdasnja publika najhirovitija, najnepredvidivija i strasno razmazena". Da. Sad znam. "Ljudi su ovdje drcni i odlucni... Ali tesko je reci da ista vide..." bile dvije (ne, tri!) zurke za weekend. Jedna u Hall-u u petak. Mislim Syndrome i domaca podrska. Tu nisam bila, ali rekose da nije ni niko drugi... Ja nisam mogla, ali znam da je Syndrom drugaciji, mnooogo dobar i strasno ... harizmatican. Gdje ste bili??? Druga u "Titanijumu", ali nesto kao after apsolventska zurka "Black & White" fazon... Mnogo ljudi, ali svi nekako stoje... Boze zahtjevnog svijeta... C, c, c... I na kraju, sinoc na Kastelu (koji je zaista sjajan prostor) zurka u okviru "Mjeseca muzike", ja sam uspjela da cujem Sasu Leckovica, Edija Ladjarevica i BB-ja, tj. samo "X_decks" crew i ... odlicno ozvucen stage, super odlicna muzika, stotinjak ljudi (and counting...), kad ono u dva sata uleti murija i to je bilo to. bas sam iz inata otisla odmah kuci (mama mi se smijala, opet!). I tako... Sve nesto napola. Gdje su ljudi? A?
Aj da vas vidim na ovome:

URBAN BEAT CLUBBING;

PETAK 24.06. - LATINO BAR - BL;DJ MKDSL (Motoku., BG);
DJ MLADEN TOMIC (Urban Beat, BL)
DJ SINISA TAMAMOVIC (Urban Beat, BL
DJ GOCI (Gr)CHILLY Live percussion set;

Dancers team;
Poklon 30 Urban Beat CD mixeva;
Start: 22:00; Entry 5KM;
www.urbanbeatbl.com

Pa onda...

Hrvatski Kulturni CentarBanja Luka
subota/25/06/`05 23h
x-Decks euphoriawith:
eddie ladjarevic/x-Decks
boris banjac/x-Decks+
green parade/euphoria,
esaa-croatiad-tox/esaa-croatia
cijena ulaznice: 3KM
dobrodosli!
www.x-decks.banjaluka.com

i jos...

Psychedelic party
DANCING WITH GENESHA
25. jun, 21 sat, Club "Banja" Laktasi
Upad: Pet maraka
informacije i rezervacije karata na
info@ganeshabl.org
Mislim da ce biti i neki organizovan prevoz, pa tako... Lood flyer za ovu zurku skroz. Pa ko voli trance..

No comments: