Monday, June 27, 2005

Mondays still sucks...



Bio Markan u Latino baru, odprasio dva sata i otisao... To je odprilike sve sto ja imam da kazem o vikendu. Osim da me jos malo boli glava i da mi se neprestano spava. Ali, to je tako i inace... Uglavnom, prije partyja smo dve blondine i ja bile na koktelima u jednom fancy lokalu, gdje i nije tako lose... Poslije "Long Islanda", "Tequile sunrise" i "Viagre" (zeleno, apsint, gori!!!) odemo u "Boom". A tamo konobari, gazda, DJ Nikola aka Colourblind i mi. Bilo rano, sta li... Malo se zadrzimo tu, sacekamo jos neke ljude i po taksi pa na zurku. Latino bar je zaista svjetski prostor, veliki, uredjen, opremljen, odlican, veliki komforan WC, ali kao da ga prati neka vracka i nikad nije pun. Tako bilo i ovaj put. Yooga na ulazu. Sinisa za gramofonima. DJ zvezdica, Marko MKDSL se mota okolo i djuska po malo, a Chilly iz "Afrodizijaka" bubnja tamo iza... Sve super, osim sto prostor zjapi... Skoro prazan. Kasnije je doslo nekih stotinjak ljudi, a moja Sylvie je plesala kao da je na "May Day-u" u najmanju ruku. A i kako ne bi, kad je muzika bila ... uhhhh. Oko trojke bilo gotovo. Sarmirala sam Yoogu za Sinisin CD "Moscow mix" ili tako nesto. Jos ga nisam dovoljno dobro odslusala, ali cini se sjajan. Drugaciji. Etno. Prepoznatljiv. Dobar. Za sad :) Osmice jos nisu gotove, ali obecali su uskoro...
Naredne veceri bile dvije zurke - trance u Laktasima i tec-house u HKC-u. Ja nisam bila ni na jednoj, ali kazu ljudi da je u "Banji" bilo super, a u HKC bila dobra zika, ali malo ljudi. Ne znam... Trance mi je nekako prebanalan. Isto ko "Bijelo dugme" i ta manija koja vlada. Sve super - organizacija, sponzori, ljudi, atmosfera, samo je muzika smrtno dosadna, pateticna ili bljak. I sta je tu super? A?

No comments: