Thursday, June 02, 2005

Carolija



Vecina, uslovno receno "obicnih" ljudi oko mene cudom se cudi mom entuzijazmu i enormnoj kolicini radosti svaki put kad u gradu vidim neki plakat za techno event, kad dodju novi, svjezi i jos pomalo vruci od stampanja flyeri u "Mr. X"... Mislim, mene u principu i nije neki problem oduseviti, ali ovo je posebna vrsta odusevljenja. Mogu i ja da se cudim drugima. Na primjer, kako vas ne uhvati radosna groznica kad dodje petak popodne, zavrsite posao i gusterate se u nekoj basti uzivajuci u pomisli da veceras idete da se sazivite s muzikom, plesete, vidite poznata lica koja dijele vas entuzijazam...?? Ili, kako je moguce da neko nema one radosne leptirice u stomaku dok vas traze na guest listi (ili placate kartu) i kako, zaboga, kako to da ne preletite desetak stepenica koje vas dijele od gruvanja basova, zvucnika i dance floora... ??? Heh, bas ste neki cudan svijet... Usput, malo me brine hoce li biti out da idem na zurke i sa recimo 40 god? Hocu li prestati? Prevazici? Sumnjam :)
I zato, sutra svi mars na ples. HKC, Leckovic, German, Woodie. Za tri markice :)

2 comments:

Anonymous said...

Dear...
Da nebih puno duzio,glupo mi je kako reklamiras samo dogadjanja u Banjaluci,mogla bi malo i da prosiris svoje vidike.Izmedju ostalih stvari,zbog cega ti ovo govorim je ta da je iz Banjaluke organizovan autobus za Silwertown Shine koncert u Srebrenici,koji je prosle godine bio odlican i ove godine se ocekuje jos bolji.Ono sto bih zelio napomenuti je da je nevjerovatno,ali istinito,besplatan prevoz iz bl za srebrenicu i nazad,pa vi sad vidite.
Veliki pozdrav i uzivajte,inace prilozi su ti skroz ok,pogotovo meni koji nemogu da stignem na sva mjesta,ali vidim da ti mozes i da se trudis.
Pusa

Anonymous said...

ma, daaaj