Sunday, June 05, 2005

Muzika je magija, kao sto neko rece...



Ponekad pomislim da moj posao vrijedi, ako nista drugo, onda bar zbog desavanja na ljetnoj pozornici tvrdjave Kastel. Zaista, ali zaista jedinstveno mjesto, poseban feeling i atmosfera, bez obzira ko da svira. Kao sto znate ( a ako ne znate, evo sad znate), u toku je festival "Mjesec muzike" u okviru koga su svirali Cubismo, Neverne bebe i sinoc Massimo Savic. Banja Luka all stars nastup je otkazan, zbog, kako Sagor rece "nemogucnosti dolaska pojedinih ucesnika, koji zive u inostranstvu". Ajde de. Ili je viza, ili su pare. Na Massimovom koncertu je zaista bilo lijepo. Iskreno, ja nisam mislila da ima toliko ljudi koji ce da dodju, plate 10 km i uzivaju, ali bila je zaista guzva. I odlicna, nekako "akusticna" i romanticna atmosfera. Sva sam se raspilavila, pa sam par puta trkom isla po pivo. Jer, ja se nikad ne raspilavljujem. Mislim, ne doticu me stvari i tako to. Mnogo rejvera i okorjelih partijanera sam vidjela tamo. Nije to lose, boze sacuvaj. Samo, eto, kazem. I, da, poslije prilicno "sintetickih" desavanja, ovo je bio jedan bas onako ljudski koncert. Valjda zato sto je bilo napolju. I bilo je tako toplo. Nego, da ne bi sve bilo tako lovely, oko sredine koncerta otisli smo u "BoomBoomRoom", gdje se vratio, God bless him, DJ Igor. Ziv, zdrav, oporavljen i iz nekog razloga impresioniran hip - hopom. Brrrr. Oko jedan sat vec je bilo krcato. Blago receno. I onda smo u masi vidjeli Leckovica, koji treba da svira na partyju u HKC-u i to je bio znak da stvari ne idu bas najbolje... Kad smo dosli dole, dvadesetak ljudi je plesalo uz Woodijev nenormalno raspolozen i jak set (ili je to do "rupa" u publici?). Mi se prikljucili, dekontaminirali od kojekakvih "Galvanajza" i slicnih stvari kojim su nas prethodno nakljukali, pa se opet vratili... Jebiga, kud svi Turci... Bilo je i nekog govora o nekoj zurci na Starcevici, ali se ispostavilo da su se tamo drogirali narodnjacima, pa sam ja, poslije mnooogo godina, napravila presedan i otisla kuci u 3 sata... Boze, al' me je mama zezala :)
Naredni vikend na Kastelu je Josipa Lisac, petak, a Petar Graso u subotu. Za techno zurke jos ne znam. Valjda ce biti nesto...
I, da, jos jedna stvar. Ovo je komentar koji je stigao:
"Dear... Da ne bih puno duzio, glupo mi je kako reklamiras samo dogadjanja u Banjaluci, mogla bi malo i da prosiris svoje vidike. Izmedju ostalih stvari, zbog cega ti ovo govorim je ta da je iz Banjaluke organizovan autobus za Silwertown Shine koncert u Srebrenici,koji je prosle godine bio odlican i ove godine se ocekuje jos bolji.Ono sto bih zelio napomenuti je da je nevjerovatno,ali istinito,besplatan prevoz iz bl za srebrenicu i nazad,pa vi sad vidite.Veliki pozdrav i uzivajte,inace prilozi su ti skroz ok, pogotovo meni koji ne mogu da stignem na sva mjesta, ali vidim da ti mozes i da se trudis. Pusa"
Posto anonimus nije ostavio ime ili kontakt, moram kratko ovdje da prokomentarisem. Naime, ja fizicki ne mogu da stignem na sva desavanja u BiH, zato bih jako cijenila da sve sto se desava u vasim gradovima, mjestima, klubovima, dvoranama proslijedite na
vesna.kerkez@gmail.com, a ja cu sa zadovoljstvom da sve najave i vase ustiske pustim ovdje, ili dodjem na neko od desavanja. Hvala na sugestiji i ljubim i ja tebe ;)

No comments: