Friday, July 01, 2005

Jos jedan petak



Veceras u "Titaniumu", kao sto rekoh ranije, sviraju Woodie, Eddie Ladjarevic, Colorblind i guest DJ Eye iz Beograda. Znaci, sad i zvanicno, "Titanium" nije folkoteka, iako je postojao neuspjeli pokusaj da to postane. Ljudi vise nisu zeljni narodnjackog smaranja, i htjeli mi to uociti ili ne, posljednjih godina ipak lagano napredujemo ka civilizaciji, pa s tim se sve vise udaljavamo od turbomegagigasranja zvanog folk. Druga stvar, ime DJ Eye mene podsjeca na njegovo prethodno gostovanje u "Boomerangu", prije jedno dvije godine, kad mi je neko ukrao torbu. Nije da je on kriv, ali eto... U svakom slucaju, idem veceras da razbijem maler. I da mi bude super. Za promjenu. Nista fenseraj, nista zezanje s outfitom, samo cisto uzivanje. U inat svemu (prehladi, glavobolji, glasu k'o iz bureta, ispitima, brizi oko smjestaja za "Exit" koji jos nisam nasla, plati koju sam potrosila i sve tako...). Jedna veoma duhovita muska persona mi je poslala mail u kome zahtjeva da "romansiram blogove". Hocu, hocu, cim nadjem inspiraciju. Tamo gdje ja idem, ne traze se momci, a tamo gdje je upec moguc, meni se ne ide. Nista od romanse. Jos :)
A Natasa kaze da neko ko ima vise od dvadesetak godina i zivi u Banja Luci nema gdje da izadje. Ja se u potpunosti slazem. Ako ovo potraje, osnovacu Klub kucanica i heklacemo, plesti, ogovarati... E, kad smo kod toga, slusam prije neku babu, komsinicu, kako se cudi slobodi odijevanja danasnjih djevojaka. I kao, sjedi ona u dvoristu, kad ide cica u mini suknji i stiklama, pa ce baba: "Lijepo sam morala spustiti ovo moje 'eklanje i dobro se zagledati, da vidim i ja to cudo!" :)))
O civilizaciji neki drugi put. Vidimo se veceras...

No comments: