Friday, July 29, 2005

Sun is shining :-)




Ne znam kako vi, ali ja bas, ali bas - bas uzivam u tropskim danima, nocima, vrelinama... Kad cujem koliko se ljudi zale dodje mi da dreknem nesto u fazonu: "Sta je dziberi jedni, ne valja sunce, ne valja kisa, ne valja snijeg, zima, proljece, vjetar..." Ali necu. Mislim, sta me briga. Ja se bas super gotivim, suncam, imam i cuper crvene naocare koje setam i bas me briga. Ali stvarno. Dziberi koji ne vole sunce nek' se sakriju u svoje vampriske rupe i rijesen problem. Elem, prosli petak bio Woodijev rodjus u "Hallu", svirali on, Nikola, Inis i... bilo skroz dobro. Woodie se bas "presaltao" na mnogo jak zvuk i groovanje, pa smo se svi odusevili. Malo smo se bojali da nas bihacka nada Inis ne "spusti" nekom houseicom, ali covjek se savrseno nadovezao i iskakali smo se kao blesavi. Cak i Iggie, koji inace pazi da se ne poguzva, ne polije, da ga neko ne nagazi...
E, onda znate koliko je dobra 'zika bila. A sto se obnavljanja Halla tice, ja nista novo vidjela nisam, osim nekih slika po zidu i cinjenice da je kavez premjesten na sredinu. Vrucina ubi, a nekako mi se cini da je prije bio jaci zvuk i bolja ventilacija. Ali, ne znam, mozda je to do mene.

Naredne veceri, Sylvie, Jeca i ja se doklackamo vozom u Doboj. U "DJ pubu" svirali Woodie, Syndrome i Dejan Milicevic. Ne znam ni sta bih rekla, osim da je Dejo majstor, a Syndrome nam nikako nije dao sjesti, iako smo citavu noc budne, iako je Sylviju nazuljala cipela, a Jecu boljelo grlo. Ma loodnica. Mada je bilo strasno mnogo ljudi iz Banja Luke, sto je ... nemam pojma. Dosadno. Kasnije smo isli na after kod nekih Jecinih super slatkih i sjajnih drugara. Bili su strasno druzeljubivi, gostoljubivi i uopste "ljubivi".
Hvala Danijelu, Danijelu i Ikiju. :) O avanturama iz voza ne bih javno. Vazno je samo da znate da smoi se naslusali enormno mnogo gluposti, brljavljenja i bljuvotina.
Ufff... Dobojlije su sjajan svet :)

No comments: