Tuesday, November 22, 2005

Chris Zander "Sunny day mix"


"Ako je ovo sunny day mix, kako li covjek zvuci kad pravi dark night?" bilo je prvo sto je meni palo na pamet kad sam preslusala gore pomenuti disk. A evo i zasto:

1. D. Diggler -
Sicht der Dinge
2. Justin Martin & Sammy D - Dirty bird
3. Martin Landsky - FM safari
4. Dominic Eulberg - Gasthof zum satten bass
5. Rocco Branko - Kaptial (Einmusik mix)
6. Chris Wood - Seis o seis
7. Sieg uber die Sonne - Don't stop Charlotte
8. Einmusik - Jittery Herritage (Eulberg mix)
9. Bioground - Cinnamoon
10. Ellen Alien - Magma (The MFA remix)
11. Swich - Get on downz
12. jack Adults - Stalker (Natan Fake remix)
13. Dole & Kom - Fast lane
14. Franz & Shape - Italien ep
15. Hugg and Pepp - Elektrofant
16. The chemical brothers - Galvanize

Cak i "Galvanize" stvar, u ovom ruhu zvuci slusljivo... U slucaju da se negdje dokopate ovog diska, please obratite paznju na boldirane stvari. Moje odusevljenje je nesmanjeno, svaki put kada ih cujem. Ipak, kako je poenta mixa u cjelini, kompletnosti i konstrukciji spajanja ponekad nespojivih stvari, zaista bi bilo ruzno od mene da ne podijelim s vama sjajne vibracije kojima ova muzika odise, odlican feeling poslije slusanja i sjajnu malu muzicku avanturu u toku. Ovaj covjek se muzikom bavi jos iz srednjoskolskih dana, negdje oko 1994. je prvi put nastupio kao DJ. Rodjen je '75. zivi u Frankfurtu, a nastupa po cijeloj Njemackoj i Evropi (valjda i svijetu...). Njemacka 'elektronika' se masovno svodi na trance, a dokaz za to je i enormna popularnost DJ Tiesta, Paula Van Dyka i sl. Zander je druga skola. Covjek koji u jednom techno miksu spoji mnogo razlicitih podpravaca housea, electra i pomalo funky, ali na sasvim poseban nacin... na web stranici thedjlist.com je na 5888. mjestu (od oko, cini mi se 80 hiljada njih). Gender? Techno, naravno, ali "Sunny day" je sjajan iskorak, mellow and delicious :) Negdje sam pronasla i to da je veteran Love parade-a, a meni mnogo interesantniji podatak je i da je svojevremeno otvorio prvu prodavnicu ploca u svom 'hoodu...
Vise informacija o izdanjima, labelima i nastupima potrazite na
www.criszander.com (ko zna njemacki), ili na http://www.thedjlist.com/djs/CHRIS_ZANDER/
So long...

No comments: