Sunday, November 20, 2005

Looda kutja :)


Molim sve zainteresovane poslodavce iz oblasti medija (pisanih ili radio) da mi daju posao u poslijepodnevnoj smjeni. Radicu za minimalac, nocu i sve sto treba, samo da ne ustajem ujutro. I da ne radim nedjeljom. Svaki put zaboravim koliko se lose osjecam kad direktno iz kafane dodjem na posao. Ili, jos gore, kad odspavam dva - tri sata, pa onda dodjem na posao. Grozno. Katastrofa... U petak je odrzan "Totalni opoziv", koncert grupa "Recall" i H. A. P." ("Hanibal Ante Portas"). Ne znam kako je bilo, zaboravila da pitam Woodija sinoc, a nisam mogla ici. Imam opravdanje, sta je... U svakom slucaju, ono sto znam je da ste za tri markice mogli cuti "najoriginalniji i najperspektivniji hip - hop bend na ovim prostorima" (to H. A. P.), i Recall, koji "svira iskljucivo autorsku muziku, uglavnom hard core i crossover..." Vise na www.recall.8m.net...
Sinoc u cicanju bile Neca i ja... Naletimo u "Why not?" (iliti "Sto ne bi?"). Tamo gotivica, opustancija, super 'zika, Semjonich, zacudo u nekom totalno drugom tripu od onog na koji smo navikli (pustio covjek "Grad bogova". Neee moooguu daaa veeerujeeem :). Dobijemo pozivnice za Varelu &co, kad ulece murija. Pet - sest njih. Rutinska kontrola. Imaju ljudi dozvolu da rade o 1h, pa su cika panduri samo legitimisali par sumnjivih (ako vas zanima, poslije pet godina intenzivnog muvanja po svim sumnjivim mjestima i s jos sumnjivijim likovima, Nevena i ja jos nismo zadobile taj status) pa otisli... Ako, daleko im lijepa kuca...
Onda se, oko 1 sat zaputimo u HKC. Dole "Luda kuca" al' zamalo. Woodie, Colorblind i Sagor pustali neki electro, housie stvarcice, ali pred samo oko pedesetak ljudi... Ne znam sta je u pitanju, znam da je ispred "Booma" vladala jeziva guzva, svi iz Cappa se nakrcali tamo... Nije se ljudima davalo pare za razvoj kulture, dzaba sve... Bagra smo mi, i to je tako... Ipak, zgotivile se negdje do pola tri i kuci.
Sad me boli glava. I muka mi. Lako je vama...

No comments: